Na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)art. 4 pkt.8 Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na:
Organizację dwóch tematycznych wycieczek do miejsc związanych z metalurgią i odlewnictwem. Wycieczki organizowane są w ramach projektu pn. „Podkarpacie stawia na zawodowców”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego
Projekt „Podkarpacie stawia na zawodowców”
Nr KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12
- Opis przedmiotu zapytania.
Przedmiotem zapytania jest organizacja dwóch wycieczek dla 20 uczniów oraz 2 opiekunów Zespołu Szkół w Gorzycach. Wycieczki dotyczą tematyki odlewniczej i powinny przebiegać w obrębie terytorium historycznym co najmniej Staropolskiego i Centralnego Okręgu Przemysłowego.
Trasa wycieczki powinna obejmować co najmniej:
Wycieczka nr 1: Gorzyce – Starachowice – Końskie – Sielpia Wielka – Maleniec – Gorzyce
Miejsca, które w trakcie wycieczki powinny zostać odwiedzone:
- Starachowice- Odlewnie Polskie S.A.
- Końskie – Zakłady Odlewnicze
- Wincentów- Odlewnia żeliwa Orzechowscy
- Sielpia Wielka- Muzeum Zagłębia Staropolskiego
- Sielpia Wielka- Stara Kuźnia
- Maleniec- Muzeum Techniki.
Wycieczka nr 2: Gorzyce - Przemyśl - Rzeszów - Gorzyce
Miejsca, które w trakcie wycieczki powinny zostać odwiedzone:
- Przemyśl – Odlewnia dzwonów- Jan Felczyński
- Wola Cicha – Odlewnia Ciśnieniowa Meta – Zel Sp. z o. o. lub zamiennie Rzeszów- Odlewnia metali nieżelaznych Promen
- Zakład Metalurgiczny WSK Rzeszów
- Politechnika Rzeszowska- Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa-Katedra Odlewnictwa i Spawalnictwa
Wszystkie zgody na wejścia do wymienionych zakładów oraz inne formalności z tym związane załatwia Wykonawca.
Zamawiający dopuszcza modyfikację przez Wykonawcę trasy zwiedzania nie więcej niż o dwie pozycje w każdej wycieczce pod warunkiem, że Wykonawca zmiany przedstawi na piśmie w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Proponowane zmiany będą zamykały się w tematyce odlewniczej a Zamawiający je zaakceptuje.
Zamawiający dopuszcza takie zmiany w związku z tym, iż na przestrzeni czasowej niezbędnej do realizacji wycieczek, któryś z zakładów pracy, z przyczyn własnych, może odmówić wejścia na swój teren tak dużej grupie zwiedzających.
Termin realizacji wycieczki nr 1: druga połowa lutego 2015
Termin realizacji wycieczki nr 2: druga połowa marca 2015
Szczegółowe daty należ ustalić w porozumieniu z Zamawiającym w terminie nie późniejszym niż do 16 lutego 2015 r do godziny 14:00. Ustalenie terminu powinno nastąpić w formie pisemnej. Pismo stanowi załącznik nr 1 dołączony do wcześniej podpisanej umowy. Załącznik nr 2 i nr 3 będą stanowiły szczegółowe harmonogramy wycieczek odpowiednio wycieczki nr 1 i nr 2.
Warunki socjalne i transport
Wykonawca powinien być wpisany do rejestru podmiotów uprawnionych do organizacji i prowadzenia wycieczek oraz powinien załączyć do oferty stosowny dokument potwierdzający ten fakt.
Wykonawca zapewni: transport, zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie, wykwalifikowanego przewodnika.
Transport
Wykonawca zapewni transport w trakcie wycieczki. Wykonawca opłaci także niezbędne ubezpieczenia uczestników wymagane odrębnymi przepisami oraz poniesie inne koszty związane z transportem, które wcześniej nie zostały przewidziane. Przewoźnik wykonujący transport na zlecenie Wykonawcy powinien posiadać stosowne zezwolenia a środki transportu dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do tego typu działalności.
Za sprawdzenie wymaganych dokumentów związanych z przewozem oraz bezpieczeństwo uczestników wycieczki w całości odpowiada Wykonawca.
Środek transportu zostanie podstawiony nie później niż na pół godziny przed rozpoczęciem wycieczki do siedziby Zamawiającego. Wycieczka kończy się pod siedzibą Zamawiającego.
Zakwaterowanie
Uczestnicy wycieczki powinni być zakwaterowani w pokojach nie więcej niż trzyosobowych. Pokój powinien posiadać wyodrębnioną łazienkę z pełnym wyposażeniem sanitarno-higienicznym. Przydział do pokoi powinien uwzględniać płeć uczestników. Nie dopuszcza się zakwaterowania w tym samym pokoju chłopców i dziewcząt. Dla opiekunów powinien być zapewniony pokój dwuosobowy z łazienką.
Wyżywienie
Wykonawca zapewnia całodniowe wyżywienie, w skład którego wchodzą co najmniej:
Dzień I wycieczki:
- obiad składający się z dania I w postaci zupy, dania II mięsnego lub rybnego oraz napoju i deseru;
- kolacja kontynentalna
Dla osób, które wcześniej poinformowały, że spożywają tylko posiłki wegetariańskie lub są chore Wykonawca ma obowiązek dostosować posiłek do wymogów takiej osoby; posiłek taki powinien mieć wartość odżywczą i kaloryczną nie gorszą niż posiłki innych uczestników. Informacje takie Wykonawca powinien uzyskać najpóźniej 1 dzień przed wyjazdem.
Dzień II wycieczki:
- śniadanie kontynentalne serwowane w miejscu zakwaterowania;
- obiad składający się z dania I w postaci zupy, dania II mięsnego lub rybnego oraz napoju i deseru;
Dla osób, które wcześniej poinformowały, że spożywają tylko posiłki wegetariańskie lub są chore Wykonawca ma obowiązek dostosować posiłek do wymogów takiej osoby; posiłek taki powinien mieć wartość odżywczą i kaloryczną nie gorszą niż posiłki innych uczestników. Informacje takie Wykonawca powinien uzyskać najpóźniej 1 dzień przed wyjazdem.
Godziny serwowania posiłków:
Śniadanie – między 7:00 a 8:00
Obiad – między 13:00 a 15:00
Kolacja – między 18:00 a 19:30
W przypadku, gdy Wykonawca zaplanuje czas wolny między 8:00 a 22:00 w wymiarze dłuższym niż 2 godziny liczone w sposób ciągły, musi przedstawić harmonogram zagospodarowania tego czasu. Harmonogram podlega akceptacji przez opiekunów szkolnych wycieczki. Czas wolny powinien być spędzany w sposób czynny na zajęciach sportowych lub kulturalno-rozrywkowych.
- Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty w formie elektronicznej należy składać na adres mailowy: zsgorzyce@zsgorzyce.pl do dnia 27 stycznia 2015r do godziny 14:00
Rozliczenie usługi nastąpi jednorazowo po jej zrealizowaniu i dostarczeniu faktury.
Wybór oferty nastąpi w dniu 2015-01-27 o godz. 14:30 w sekretariacie CKP przy Zespole Szkół im.por.J.Sarny , ul.Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce
- Opis kryterium wyboru oferty
Kryterium wyboru jest najniższa cena
ZATWIERDZAM
Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach ds. CKP
Jarosław Augustynowicz
Otrzymują:
- a/a
- strona bip zamawiającego: http://bip.zsgorzyce.pl/
- Biuro Podróży ADALBERT; mail: adalbert@adalbert.com.pl
- Biuro Podróży ARTUR; mail: artur@bpartur.pl
- Biuro Podróży s.c. Grażyna Bielecka, Monika Jabłońska; mail: pbp.mielec@wp.pl
- PTTK Sandomierz: poczta@pttk-sandomierz.pl