Zespoł Szkół w Gorzycach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup dronów szkoleniowych”
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na: „Zakup dronów szkoleniowych”.
(przy zastosowaniu średniego kursu złotego, ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” pod poz. 1344 (obwieszczenie prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. poz. 1344).)
Zakup realizowany w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
  1. Opis przedmiotu zapytania.
 Przedmiotem zapytania jest „Zakup dronów szkoleniowych” dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
  1. Termin wykonania dostawy
Termin realizacji zadania do 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia realizacji zadania o 15 dni w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia dostaw nie z winy Wykonawcy. Termin związania ofertą 30 dni.
Rozliczenie dostawy nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu zadania, zatwierdzeniu protokołu odbioru
 i dostarczeniu faktury.
  1. Miejsce realizacji dostawy
Zespół Szkół  w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać pocztą internetową na adres skrzynki ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl do dnia 2025-07-02 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 222 ustawy PZP.
Informacja o skrzynce ePUAP
Pełna nazwa podmiotu: Zespół Szkół w Gorzycach im. por. Józefa Sarny
Identyfikator w ePUAP: "ZSGorzyce"
NIP: 8671875623
REGON: 000037210
  1. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 2.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanego w ofercie sprzętu charakteryzując go poprzez wskazanie na konkretny wyrób tj. producent, model oferowanego urządzenia, dostawcę poprawek RTK/RTN (jeśli są oferowane).
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami/kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) w postaci
opisu technicznego oferowanego sprzętu oraz serwisu poprawek RTK/RTN (jeśli są oferowane) wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w OPZ.
Oferta składana powinna być drogą elektroniczną na formularzu powinna, zapisana w formacie pdf i podpisana podpisem elektronicznym lub opatrzona znakiem graficznym w postaci pieczątki instytucji, pieczątki imiennej z podpisem. Ofertę wraz z innymi załącznikami należy spakować do pliku zip, opatrzyć hasłem i przesłać na wskazany adres ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl . Plik zip powinien być opisany jako: „Oferta na zakup dronów firma …..(wpisać nazwę oferenta). Hasło do pliku zip należy przesłać na adres: jaugustynowicz@zsgorzyce.edu.pl z dopiskiem „hasło do pliku ….. wysłanego przez …..”
 
 
 
 
  1. Kryterium wyboru oferty
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 60 %
2 Dostęp do komercyjnego serwisu poprawek RTK/RTN 20 %
3 Okres trwania gwarancji 20 %
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena
Liczba punktów = (Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof -  cena podana w ofercie
2 Dostęp do komercyjnego serwisu poprawek RTK/RTN
Liczba punktów:
gdzie:
100  pkt. -36 m-cy nieograniczonego dostępu do serwisu poprawek RTK/RTN w postaci subskrypcji
75 pkt. - od 25 do 35 m-cy nieograniczonego dostępu do serwisu poprawek RTK/RTN w postaci subskrypcji
50 pkt. - od 13 do 24 m-cy nieograniczonego dostępu do serwisu poprawek RTK/RTN w postaci subskrypcji
25 pkt. - 12 m-cy nieograniczonego dostępu do serwisu poprawek RTK/RTN w postaci subskrypcji
0 pkt. - brak dostępu do komercyjnego serwisu poprawek RTK/RTN
3 Okres trwania gwarancji
Liczba punktów:
gdzie:
100 pkt. – gwarancja od 30 do 36 miesięcy
50 pkt. – gwarancja od 24 do 30 miesięcy
0 pkt. – gwarancja 24 miesiące
 
  1. Okres gwarancji i zabezpieczenie
Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy.
  1. Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach
  
Otrzymują:
  1. a/a
  2. bip szkoły
  3. sklep@pomiarydronem.pl
  4. sklep@megadron.pl
  5. mwywial@tpi.com.pl
W dniu 26.06.2025 wpłynęło do Zamawiającego następujące pytanie:
W nawiązaniu do powyższego ogłoszenia na „Zakup dronów szkoleniowych” z dnia 26.06.2025, Znak sprawy :ZS.01.04.2025 zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie treści SWZ. Poniżej zamieszczamy listę pytań.
1.
Czy Zamawiający dopuszcza zmianę parametru „praca urządzenia w zakresie temperatur nie węższym niż: od -20°C do +50°C” dla:
o
drona nr 1 (Bezzałogowy Statek Powietrzny do realizacji nalotów fotogrametrycznych),
o
oraz drona nr 2 (Bezzałogowy Statek Powietrzny do inspekcji termowizyjnych)
na bardziej dostępny na rynku zakres: „praca urządzenia w zakresie temperatur nie węższym niż: od -10°C do +40°C”?
Uzasadnienie:
Zakres temperatur od -10°C do +40°C obejmuje realne warunki użytkowania w większości obszarów Polski przez cały rok szkolny, z wyłączeniem skrajnie ekstremalnych warunków atmosferycznych, w których i tak prowadzenie lotów szkoleniowych lub inspekcyjnych jest niewskazane z powodów bezpieczeństwa.
Dopuszczenie tej zmiany pozwoli szerszemu gronu producentów i dostawców wziąć udział w postępowaniu, bez uszczerbku dla jakości czy funkcjonalności sprzętu, a jednocześnie może wpłynąć na zwiększenie konkurencyjności ofert i uzyskanie korzystniejszych cen.
ODPOWIEDŹ
Zamawiający zgadza się z sugestią i zmnienia minimalny zakres temperaturowy pracy dla dronów z -20 do +50 na zakres -10 do +40
Picmo z pytaniem stanowi załącznik do postępowania. 
Zamawiający podwiesił porawione dokumenty z uwzględnieniem zmian. W związku z powyższym Zamawiający wydłuża także termin składania ofert z 02.07.2025 godz.10:00 na termin 04.07.2025 godz. 10:00.

Gorzyce,   02.07.2025 r

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

   W postępowaniu prowadzonym na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) w trybie zapytania o cenę na:

„Zakup dronów szkoleniowych” dla Zespołu Szkół w Gorzycach realizowany w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23

Zamawiający:

Zespół Szkół im. por. J. Sarny
adres: ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce
tel.: 15 836-20-87

e-mail: zsgorzyce@zsgorzyce.pl


          na zadanie zamierza przeznaczyć 53000,00 zł brutto.
W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta

Biorąc pod uwagę kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokonał wyboru oferty nr 1 złożonej przez:


Nazwa i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano: 

TPI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Wał Miedzeszyński 598; 03-994 Warszawa

NIP: 5270205140; Regon: 008415083

Tel: 12 411 01 48

e-mail: przetargi@tpi.com.pl   
cena: 52890,00 zł brutto 

Termin realizacji zadania do 14 dni od dnia podpisania umowy

   Termin, po którego upływie może być zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego:

po upływie 1 dnia od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty

Otrzymują:

  1. a/a
  2. bip
  3. przetargi@tpi.com.pl

Podmiot publikującyZespoł Szkół w Gorzycach
WytworzyłJarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach2025-06-25
Publikujący Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-25 16:50
Modyfikacja Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-07-02 17:02
Gorzyce,23.06.2025
Zespół Szkół im.por.J.Sarny
ul.Żwirki i Wigury 2
39-432 Gorzyce

Tel./fax: 15 836 20 87 lub 15 836 14 85
e-mail: zsgorzyce@wp.pl
Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup dostępu do wirtualnego laboratorium z logistyki”
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na: „Zakup dostępu do wirtualnego laboratorium z logistyki”.
(przy zastosowaniu średniego kursu złotego, ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” pod poz. 1344 (obwieszczenie prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. poz. 1344).)
Usługa realizowana w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
  1. Opis przedmiotu zapytania.
 Przedmiotem zapytania jest „Zakup dostępu do wirtualnego laboratorium z logistyki” dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
  1. Termin wykonania usługi
Termin realizacji zadania do 31 lipca 2025 r. Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia realizacji zadania o 15 dni w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia dostaw nie z winy Wykonawcy.
Rozliczenie dostawy nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu zadania, zatwierdzeniu protokołu odbioru
 i dostarczeniu faktury.
  1. Miejsce realizacji usługi
W siedzibie Zamawiającego pod adresem: Zespół Szkół  w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce lub w siedzibie Wykonawcy albo w innym wskazanym miejscu, które zaakceptuje Zamawiający zgodnie z zapisami w OPZ.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać pocztą internetową na adres skrzynki ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl do dnia 2025-06-30 do godz. 15:00. Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 222 ustawy PZP.
Informacja o skrzynce ePUAP
Pełna nazwa podmiotu: Zespół Szkół w Gorzycach im. por. Józefa Sarny
Identyfikator w ePUAP: "ZSGorzyce"
NIP: 8671875623
REGON: 000037210
  1. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 2.
Oferta składana powinna być drogą elektroniczną na formularzu powinna, zapisana w formacie pdf i podpisana podpisem elektronicznym lub opatrzona znakiem graficznym w postaci pieczątki instytucji, pieczątki imiennej z podpisem. Ofertę wraz z innymi załącznikami należy spakować do pliku zip, opatrzyć hasłem i przesłać na wskazany adres ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl . Plik zip powinien być opisany jako „Zakup dostępu do wirtualnego laboratorium z logistyki”  firma …..(wpisać nazwę oferenta). Hasło do pliku zip należy przesłać na adres: jaugustynowicz@zsgorzyce.edu.pl z dopiskiem „hasło do pliku ….. wysłanego przez …..”
  1. Opis sposobu obliczenia ceny
Kryterium wyboru jest najniższa cena
  1. Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach
  
Otrzymują:
  1. a/a
  2. bip szkoły
  3. L-Systems@L-Systems.pl
  4. Multirobot@Multirobot.pl
  5. handelpro@streamsoft.pl
  6. kontakt@sente.pl
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   W postępowaniu prowadzonym na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) w trybie zapytania o cenę na:
„Zakup dostępu do wirtualnego laboratorium z logistyki” dla Zespołu Szkół w Gorzycach realizowany w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
Zamawiający:
Zespół Szkół im. por. J. Sarny
adres: ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce
tel.: 15 836-20-87
e-mail: zsgorzyce@zsgorzyce.pl

          na zadanie zamierza przeznaczyć 26200,00 zł brutto.
W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta
Biorąc pod uwagę kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokonał wyboru oferty nr 1 złożonej przez:

Nazwa i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano:
 
L-SYSTEMS sp. z o.o.
ul. Okrzei 18/102 64-920 Piła
NIP:7642665466 REGON:302619355
e-mail:
L-Systems@L-Systems.pl  
cena:
24600,00 zł brutto
 
Termin realizacji zadania do 31.07.2025 r.
   Termin, po którego upływie może być zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego:
po upływie 1 dnia od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wpłynęła jedna oferta.

Podmiot publikującyZespoł Szkół w Gorzycach
WytworzyłJarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach2025-06-23
Publikujący Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-23 12:50
Modyfikacja Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-07-01 14:43
Zespół Szkół im.por.J.Sarny
ul.Żwirki i Wigury 2
39-432 Gorzyce

Tel./fax: 15 836 20 87 lub 15 836 14 85
e-mail: zsgorzyce@wp.pl
Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup licencji do użytkowania oprogramowania Branżowe Symulacje Biznesowe”
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na: „Zakup licencji do użytkowania oprogramowania Branżowe Symulacje Biznesowe”.
(przy zastosowaniu średniego kursu złotego, ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” pod poz. 1344 (obwieszczenie prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. poz. 1344).)
Usługa realizowana w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
  1. Opis przedmiotu zapytania.
 Przedmiotem zapytania jest „Zakup licencji do użytkowania oprogramowania Branżowe Symulacje Biznesowe” dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
  1. Termin wykonania usługi
Termin realizacji zadania do 31 lipca 2025 r. Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia realizacji zadania o 15 dni w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia dostaw nie z winy Wykonawcy.
Rozliczenie dostawy nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu zadania, zatwierdzeniu protokołu odbioru
 i dostarczeniu faktury.
  1. Miejsce realizacji usługi
W siedzibie Zamawiającego pod adresem: Zespół Szkół  w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce lub w siedzibie Wykonawcy albo w innym wskazanym miejscu, które zaakceptuje Zamawiający zgodnie z zapisami w OPZ.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać pocztą internetową na adres skrzynki ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl do dnia 2025-06-30 do godz. 15:00. Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 222 ustawy PZP.
Informacja o skrzynce ePUAP
Pełna nazwa podmiotu: Zespół Szkół w Gorzycach im. por. Józefa Sarny
Identyfikator w ePUAP: "ZSGorzyce"
NIP: 8671875623
REGON: 000037210
  1. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 2.
Oferta składana powinna być drogą elektroniczną na formularzu powinna, zapisana w formacie pdf i podpisana podpisem elektronicznym lub opatrzona znakiem graficznym w postaci pieczątki instytucji, pieczątki imiennej z podpisem. Ofertę wraz z innymi załącznikami należy spakować do pliku zip, opatrzyć hasłem i przesłać na wskazany adres ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl . Plik zip powinien być opisany jako: „Oferta na zakup licencji do użytkowania oprogramowania Branżowe Symulacje Biznesowe firma …..(wpisać nazwę oferenta). Hasło do pliku zip należy przesłać na adres: jaugustynowicz@zsgorzyce.edu.pl z dopiskiem „hasło do pliku ….. wysłanego przez …..”
  1. Opis sposobu obliczenia ceny
Kryterium wyboru najniższa cena
  1. Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach
  
Otrzymują:
  1. a/a
  2. bip szkoły
  3. biuro@wirtualis.pl
  4. lukasz.odoj@cloudteam.pl
  5. kwiercinski@revas.pl
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   W postępowaniu prowadzonym na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) w trybie zapytania o cenę na:
„Zakup licencji do użytkowania oprogramowania Branżowe Symulacje Biznesowe” dla Zespołu Szkół w Gorzycach realizowany w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
Zamawiający:
Zespół Szkół im. por. J. Sarny
adres: ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce
tel.: 15 836-20-87
e-mail: zsgorzyce@zsgorzyce.pl

          na zadanie zamierza przeznaczyć 17900,00 zł brutto.
W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta
Biorąc pod uwagę kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokonał wyboru oferty nr 1 złożonej przez:

Nazwa i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano:
 
Revas sp. z o.o.
ul. W. Romańczuka 3, 35-302 Rzeszów

NIP: 5170376971
e-mail:
kontakt@revas.pl  
cena:
9558,25 zł brutto
 
Termin realizacji zadania do 31.07.2025 r.
   Termin, po którego upływie może być zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego:
po upływie 1 dnia od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Podmiot publikującyZespoł Szkół w Gorzycach
WytworzyłJarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach2025-06-23
Publikujący Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-23 12:55
Modyfikacja Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-07-01 14:55
Gorzyce,17.06.2025
Zespół Szkół im.por.J.Sarny
ul.Żwirki i Wigury 2
39-432 Gorzyce

Tel./fax: 15 836 20 87 lub 15 836 14 85
e-mail: zsgorzyce@wp.pl
Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup licencji do użytkowania oprogramowania Branżowe Symulacje Biznesowe”
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na: „Zakup licencji do użytkowania oprogramowania Branżowe Symulacje Biznesowe”.
(przy zastosowaniu średniego kursu złotego, ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” pod poz. 1344 (obwieszczenie prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. poz. 1344).)
Usługa realizowana w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
  1. Opis przedmiotu zapytania.
 Przedmiotem zapytania jest „Zakup licencji do użytkowania oprogramowania Branżowe Symulacje Biznesowe” dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
  1. Termin wykonania usługi
Termin realizacji zadania do 31 lipca 2025 r. Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia realizacji zadania o 15 dni w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia dostaw nie z winy Wykonawcy.
Rozliczenie dostawy nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu zadania, zatwierdzeniu protokołu odbioru
 i dostarczeniu faktury.
  1. Miejsce realizacji usługi
W siedzibie Zamawiającego pod adresem: Zespół Szkół  w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce lub w siedzibie Wykonawcy albo w innym wskazanym miejscu, które zaakceptuje Zamawiający zgodnie z zapisami w OPZ.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać pocztą internetową na adres skrzynki ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl do dnia 2025-06-23 do godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 222 ustawy PZP.
Informacja o skrzynce ePUAP
Pełna nazwa podmiotu: Zespół Szkół w Gorzycach im. por. Józefa Sarny
Identyfikator w ePUAP: "ZSGorzyce"
NIP: 8671875623
REGON: 000037210
  1. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 2.
Oferta składana powinna być drogą elektroniczną na formularzu powinna, zapisana w formacie pdf i podpisana podpisem elektronicznym lub opatrzona znakiem graficznym w postaci pieczątki instytucji, pieczątki imiennej z podpisem. Ofertę wraz z innymi załącznikami należy spakować do pliku zip, opatrzyć hasłem i przesłać na wskazany adres ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl . Plik zip powinien być opisany jako: „Oferta na zakup licencji do użytkowania oprogramowania Branżowe Symulacje Biznesowe firma …..(wpisać nazwę oferenta). Hasło do pliku zip należy przesłać na adres: jaugustynowicz@zsgorzyce.edu.pl z dopiskiem „hasło do pliku ….. wysłanego przez …..”
  1. Opis sposobu obliczenia ceny
Kryterium wyboru najniższa cena
  1. Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach
  
Otrzymują:
  1. a/a
  2. bip szkoły
  3. biuro@wirtualis.pl
  4. lukasz.odoj@cloudteam.pl
  5. kwiercinski@revas.pl
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.: „Zakup licencji do użytkowania oprogramowania Branżowe Symulacje Biznesowe”
Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, informuje, iż unieważnia postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.)
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.

Podmiot publikującyZespoł Szkół w Gorzycach
WytworzyłJarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach2025-06-16
Publikujący Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-17 15:55
Modyfikacja Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-23 13:24
Gorzyce,16.06.2025
Zespół Szkół im.por.J.Sarny
ul.Żwirki i Wigury 2
39-432 Gorzyce

Tel./fax: 15 836 20 87 lub 15 836 14 85
e-mail: zsgorzyce@wp.pl
Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup dostępu do wirtualnego laboratorium z logistyki”
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na: „Zakup dostępu do wirtualnego laboratorium z logistyki”.
(przy zastosowaniu średniego kursu złotego, ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” pod poz. 1344 (obwieszczenie prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. poz. 1344).)
Usługa realizowana w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
  1. Opis przedmiotu zapytania.
 Przedmiotem zapytania jest „Zakup dostępu do wirtualnego laboratorium z logistyki” dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
  1. Termin wykonania usługi
Termin realizacji zadania do 31 lipca 2025 r. Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia realizacji zadania o 15 dni w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia dostaw nie z winy Wykonawcy.
Rozliczenie dostawy nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu zadania, zatwierdzeniu protokołu odbioru
 i dostarczeniu faktury.
  1. Miejsce realizacji usługi
W siedzibie Zamawiającego pod adresem: Zespół Szkół  w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce lub w siedzibie Wykonawcy albo w innym wskazanym miejscu, które zaakceptuje Zamawiający zgodnie z zapisami w OPZ.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać pocztą internetową na adres skrzynki ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl do dnia 2025-06-23 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 222 ustawy PZP.
Informacja o skrzynce ePUAP
Pełna nazwa podmiotu: Zespół Szkół w Gorzycach im. por. Józefa Sarny
Identyfikator w ePUAP: "ZSGorzyce"
NIP: 8671875623
REGON: 000037210
  1. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 2.
Oferta składana powinna być drogą elektroniczną na formularzu powinna, zapisana w formacie pdf i podpisana podpisem elektronicznym lub opatrzona znakiem graficznym w postaci pieczątki instytucji, pieczątki imiennej z podpisem. Ofertę wraz z innymi załącznikami należy spakować do pliku zip, opatrzyć hasłem i przesłać na wskazany adres ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl . Plik zip powinien być opisany jako „Zakup dostępu do wirtualnego laboratorium z logistyki”  firma …..(wpisać nazwę oferenta). Hasło do pliku zip należy przesłać na adres: jaugustynowicz@zsgorzyce.edu.pl z dopiskiem „hasło do pliku ….. wysłanego przez …..”
  1. Opis sposobu obliczenia ceny
Kryterium wyboru jest najniższa cena
  1. Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach
  
Otrzymują:
  1. a/a
  2. bip szkoły
  3. L-Systems@L-Systems.pl
  4. Multirobot@Multirobot.pl
  5. handelpro@streamsoft.pl
  6. kontakt@sente.pl
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.: „Zakup dostępu do wirtualnego laboratorium z logistyki”
Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, informuje, iż unieważnia postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.)
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.

Podmiot publikującyZespoł Szkół w Gorzycach
WytworzyłJarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach2025-06-13
Publikujący Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-16 16:05
Modyfikacja Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-23 13:26
Zaproszenie do złożenia oferty na „Szkolenie i licencjonowanie 4 operatorów dronów”
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na: „Szkolenie i licencjonowanie 4 operatorów dronów”.
(przy zastosowaniu średniego kursu złotego, ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” pod poz. 1344 (obwieszczenie prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. poz. 1344).)
Usługa realizowana w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
  1. Opis przedmiotu zapytania.
 Przedmiotem zapytania jest „Szkolenie i licencjonowanie 4 operatorów dronów” dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
  1. Termin wykonania usługi
Termin realizacji zadania do 31 lipca 2025 r. Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia realizacji zadania o 15 dni w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia dostaw nie z winy Wykonawcy.
Rozliczenie dostawy nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu zadania, zatwierdzeniu protokołu odbioru
 i dostarczeniu faktury.
  1. Miejsce realizacji usługi
W siedzibie Zamawiającego pod adresem: Zespół Szkół  w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce lub w siedzibie Wykonawcy albo w innym wskazanym miejscu, które zaakceptuje Zamawiający zgodnie z zapisami w OPZ.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać pocztą internetową na adres skrzynki ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl do dnia 2025-06-20 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 222 ustawy PZP.
Informacja o skrzynce ePUAP
Pełna nazwa podmiotu: Zespół Szkół w Gorzycach im. por. Józefa Sarny
Identyfikator w ePUAP: "ZSGorzyce"
NIP: 8671875623
REGON: 000037210
  1. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 2.
Oferta składana powinna być drogą elektroniczną na formularzu powinna, zapisana w formacie pdf i podpisana podpisem elektronicznym lub opatrzona znakiem graficznym w postaci pieczątki instytucji, pieczątki imiennej z podpisem. Ofertę wraz z innymi załącznikami należy spakować do pliku zip, opatrzyć hasłem i przesłać na wskazany adres ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl . Plik zip powinien być opisany jako: „Oferta na szkolenie i licencjonowanie 4 operatorów dronów firma …..(wpisać nazwę oferenta). Hasło do pliku zip należy przesłać na adres: jaugustynowicz@zsgorzyce.edu.pl z dopiskiem „hasło do pliku ….. wysłanego przez …..”
  1. Opis sposobu obliczenia ceny
Kryterium wyboru nr I: (C) Cena – 60%
Maksymalna liczba punktów  w kryterium cena – 60 pkt. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów obliczoną według następującego wzoru:
C=C_n/C_b *60
gdzie:    
C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny,
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Cb – cena brutto badanej oferty.
Kryterium wyboru nr II: (Cz) Czas trwania szkolenia praktycznego w formie stacjonarnej:
- 60% całkowitego wymiaru – 0 pkt (0%)
- 80% całkowitego wymiaru – 20 pkt. (20%)
- 100% całkowitego wymiaru – 40 pkt. (40%)
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów w:
 kryterium Cena C+ kryterium Czas Cz
Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach
  
Otrzymują:
  1. a/a
  2. bip szkoły
  3. kontakt@dron.edu.pl
  4. sprzedaz@airborn.aero.com
  5. biuro@snhdrones.pl
  6. jakub.andraszyk@ironsky.pl
  7. biuro@pirkfis.pl
  8. biuro@cyber-shop.pl
  9. sklep@megadron.pl
  10. karol.rodzik@aeromind.pl

Gorzyce,   20.06.2025 r

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

   W postępowaniu prowadzonym na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) w trybie zapytania o cenę na:

„Szkolenie i licencjonowanie 4 operatorów dronów”dla Zespołu Szkół w Gorzycach realizowany w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23

Zamawiający:

Zespół Szkół im. por. J. Sarny
adres: ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce
tel.: 15 836-20-87

e-mail: zsgorzyce@zsgorzyce.pl

          Na zadanie Zamawiający zamierzał przeznaczyć 10000zł bruttto

Biorąc pod uwagę kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokonał wyboru oferty nr 1 złożonej przez:


Nazwa i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano: 

ProPilot Adam Ziajkiewicz
 ul. Ameriga Vespucciego 2/9, 51-505 Wrocław

NIP: 8952255935; REGON: 525001763
e-mail:
kontakt@propilot.pl
Łączna ilość uzyskanych punktów: 100 pkt.
w tym cena:

9888,00 zł brutto 

Termin realizacji zadania do 31.07.2025 r.

   Termin, po którego upływie może być zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego:

po upływie 1 dnia od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wpłynęła jedna oferta.

                                             

Otrzymują:

  1. a/a
  2. bip
  3. kontakt@propilot.pl

Podmiot publikującyZespoł Szkół w Gorzycach
WytworzyłJarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach2025-06-12
Publikujący Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-13 14:30
Modyfikacja Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-20 14:51
Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup zestawu narzędzi pomiarowych”
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na: „Zakup zestawu narzędzi pomiarowych”.
(przy zastosowaniu średniego kursu złotego, ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” pod poz. 1344 (obwieszczenie prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. poz. 1344).)
Zakup realizowany w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
  1. Opis przedmiotu zapytania.
 Przedmiotem zapytania jest „Zakup zestawu narzędzi pomiarowych” dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
  1. Termin wykonania dostawy
Termin realizacji zadania do 14 lipca 2025 r. Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia realizacji zadania o 15 dni w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia dostaw nie z winy Wykonawcy.
Rozliczenie dostawy nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu zadania, zatwierdzeniu protokołu odbioru
 i dostarczeniu faktury.
  1. Miejsce realizacji dostawy
Zespół Szkół  w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać pocztą internetową na adres skrzynki ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl do dnia 2025-06-20 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 222 ustawy PZP.
Informacja o skrzynce ePUAP
Pełna nazwa podmiotu: Zespół Szkół w Gorzycach im. por. Józefa Sarny
Identyfikator w ePUAP: "ZSGorzyce"
NIP: 8671875623
REGON: 000037210
  1. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 2.
Oferta składana powinna być drogą elektroniczną na formularzu powinna, zapisana w formacie pdf i podpisana podpisem elektronicznym lub opatrzona znakiem graficznym w postaci pieczątki instytucji, pieczątki imiennej z podpisem. Ofertę wraz z innymi załącznikami należy spakować do pliku zip, opatrzyć hasłem i przesłać na wskazany adres ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl . Plik zip powinien być opisany jako: „Oferta na zakup dronów firma …..(wpisać nazwę oferenta). Hasło do pliku zip należy przesłać na adres: jaugustynowicz@zsgorzyce.edu.pl z dopiskiem „hasło do pliku ….. wysłanego przez …..”
  1. Opis sposobu obliczenia ceny
Kryterium wyboru jest najniższa cena
  1. Okres gwarancji i zabezpieczenie
Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy.
  1. Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach
  
Otrzymują:
  1. a/a
  2. bip szkoły
  3.  office@gtx-group.com
  4. kontakt@raptorsupplies.pl
  5. biuro@omegatools.org
  6. kontakt@mikromierz.pl
  7. mitutoyo@mitutoyo.pl
  8. g.matejko@bhkarcz.pl
  9. r.karcz@bhkarcz.pl
Wyjaśnienie
W OPZ w punkcie 17. dotyczącym opisu suwmiarki noniuszowej błędnie opisano podziałkę  oraz dokładność
Istniejący zapis:
Podziałka: 0,5 mm
Dokładność +/- 0,5 mm
Powinno być :

Podziałka: 0,1 mm
Dokładność +/- 0,1 mm


Gorzyce,20.06.2025
Zespół Szkół im.por.J.Sarny
ul.Żwirki i Wigury 2
39-432 Gorzyce

Tel./fax: 15 836 20 87 lub 15 836 14 85
e-mail: zsgorzyce@wp.pl
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.: „Zakup zestawu narzędzi pomiarowych”
Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, informuje, iż unieważnia postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.)
W ramach prowadzonego postępowania wpłynęła jedna oferta na kwotę brutto 17186,36 zł.
Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 15000,00 zł. brutto Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

Podmiot publikującyZespoł Szkół w Gorzycach
WytworzyłJarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach2025-06-12
Publikujący Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-13 16:35
Modyfikacja Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-20 14:20
Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup dronów szkoleniowych”
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na: „Zakup dronów szkoleniowych”.
(przy zastosowaniu średniego kursu złotego, ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” pod poz. 1344 (obwieszczenie prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. poz. 1344).)
Zakup realizowany w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
  1. Opis przedmiotu zapytania.
 Przedmiotem zapytania jest „Zakup dronów szkoleniowych” dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
  1. Termin wykonania dostawy
Termin realizacji zadania do 14 lipca 2025 r. Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia realizacji zadania o 15 dni w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia dostaw nie z winy Wykonawcy.
Rozliczenie dostawy nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu zadania, zatwierdzeniu protokołu odbioru
 i dostarczeniu faktury.
  1. Miejsce realizacji dostawy
Zespół Szkół  w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać pocztą internetową na adres skrzynki ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl do dnia 2025-06-20 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 222 ustawy PZP.
Informacja o skrzynce ePUAP
Pełna nazwa podmiotu: Zespół Szkół w Gorzycach im. por. Józefa Sarny
Identyfikator w ePUAP: "ZSGorzyce"
NIP: 8671875623
REGON: 000037210
  1. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 2.
Oferta składana powinna być drogą elektroniczną na formularzu powinna, zapisana w formacie pdf i podpisana podpisem elektronicznym lub opatrzona znakiem graficznym w postaci pieczątki instytucji, pieczątki imiennej z podpisem. Ofertę wraz z innymi załącznikami należy spakować do pliku zip, opatrzyć hasłem i przesłać na wskazany adres ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl . Plik zip powinien być opisany jako: „Oferta na zakup dronów firma …..(wpisać nazwę oferenta). Hasło do pliku zip należy przesłać na adres: jaugustynowicz@zsgorzyce.edu.pl z dopiskiem „hasło do pliku ….. wysłanego przez …..”
  1. Opis sposobu obliczenia ceny
Kryterium wyboru jest najniższa cena
  1. Okres gwarancji i zabezpieczenie
Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy.
  1. Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach
  
Otrzymują:
  1. a/a
  2. bip szkoły
  3. sklep@pomiarydronem.pl
  4. kontakt@dron.edu.pl
  5. sprzedaz@airborn.aero.com
  6. biuro@snhdrones.pl
  7. jakub.andraszyk@ironsky.pl
  8. biuro@pirkfis.pl
  9. biuro@cyber-shop.pl
  10. sklep@megadron.pl
  11. karol.rodzik@aeromind.pl
Gorzyce,20.06.2025
Zespół Szkół im.por.J.Sarny
ul.Żwirki i Wigury 2
39-432 Gorzyce

Tel./fax: 15 836 20 87 lub 15 836 14 85
e-mail: zsgorzyce@wp.pl

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.: „Zakup dronów szkoleniowych”
Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, informuje, iż unieważnia postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.)
Na dzień otwarcia ofert w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.

Podmiot publikującyZespoł Szkół w Gorzycach
WytworzyłJarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach2025-06-11
Publikujący Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-13 15:25
Modyfikacja Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-20 15:01
Znak sprawy :ZS.01.04.2025
Gorzyce,26.05.2025
Zespół Szkół im.por.J.Sarny
ul.Żwirki i Wigury 2
39-432 Gorzyce

Tel./fax: 15 836 20 87 lub 15 836 14 85
e-mail: zsgorzyce@wp.pl
Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup dronów szkoleniowych”
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na: „Zakup dronów szkoleniowych”.
(przy zastosowaniu średniego kursu złotego, ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” pod poz. 1344 (obwieszczenie prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. poz. 1344).)
Zakup realizowany w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
  1. Opis przedmiotu zapytania.
 Przedmiotem zapytania jest „Zakup dronów szkoleniowych” dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
  1. Termin wykonania dostawy
Termin realizacji zadania do 30 czerwiec 2025 r. Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia realizacji zadania o 15 dni w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia dostaw nie z winy Wykonawcy.
Rozliczenie dostawy nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu zadania, zatwierdzeniu protokołu odbioru
 i dostarczeniu faktury.
  1. Miejsce realizacji dostawy
Zespół Szkół  w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce.
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać pocztą internetową na adres skrzynki ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl do dnia 2025-05-30 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 222 ustawy PZP.
Informacja o skrzynce ePUAP
Pełna nazwa podmiotu: Zespół Szkół w Gorzycach im. por. Józefa Sarny
Identyfikator w ePUAP: "ZSGorzyce"
NIP: 8671875623
REGON: 000037210
  1. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 2.
Oferta składana powinna być drogą elektroniczną na formularzu powinna, zapisana w formacie pdf i podpisana podpisem elektronicznym lub opatrzona znakiem graficznym w postaci pieczątki instytucji, pieczątki imiennej z podpisem. Ofertę wraz z innymi załącznikami należy spakować do pliku zip, opatrzyć hasłem i przesłać na wskazany adres ePUAP lub zsgorzyce@wp.pl . Plik zip powinien być opisany jako: „Oferta na zakup dronów firma …..(wpisać nazwę oferenta). Hasło do pliku zip należy przesłać na adres: jaugustynowicz@zsgorzyce.edu.pl z dopiskiem „hasło do pliku ….. wysłanego przez …..”
  1. Opis sposobu obliczenia ceny
Kryterium wyboru jest najniższa cena
  1. Okres gwarancji i zabezpieczenie
Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy.
  1. Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach
  
Otrzymują:
  1. a/a
  2. bip szkoły
  3. pomiarydronowe.pl (sklep@pomiarydronem.pl )
  4. cyber-shop.pl (biuro@cyber-shop.pl )
  5. megadron (sklep@megadron.pl )
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.: „Zakup dronów szkoleniowych”
Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, informuje, iż unieważnia postępowanie prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.)
Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 53000,00 zł. brutto Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

Podmiot publikującyZespoł Szkół w Gorzycach
WytworzyłJarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach2025-05-22
Publikujący Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-05-26 15:55
Modyfikacja Jarosław Augustynowicz - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach 2025-06-13 10:59
rozwiń archiwum
zwiń archiwum
Ostatnio dodane
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2022-08-10
data dodania: 2021-11-25
data dodania: 2018-04-25
Wyniki przetargów
Treści
data dodania: 2024-07-05
data dodania: 2024-07-03
data dodania: 2024-07-02
data dodania: 2019-05-10
Newsletter
Zespoł Szkół w Gorzycachul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce tel. (15) 836-20-87 email: sekretariat@zsgorzyce.pl
Wygenerowano: 03 lipca 2025r. 07:22:43
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.