Zaproszenie do złożenia oferty na „Zakup dronów szkoleniowych”
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 w kontekście art. 30 ust. 4 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) Zespół Szkół w Gorzycach zaprasza do składania ofert na: „
Zakup dronów szkoleniowych”.
(przy zastosowaniu średniego kursu złotego, ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” pod poz. 1344 (obwieszczenie prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. poz. 1344).)
Zakup realizowany w ramach projektu „Uczeń 4.0 – inteligentne specjalizacje – inteligentna szkoła” dofinansowanego ze środków UE Nr FEPK.07.13-IP.01-0042/23
-
Opis przedmiotu zapytania.
Przedmiotem zapytania jest
„Zakup dronów szkoleniowych” dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
-
Termin wykonania dostawy
Termin realizacji zadania do 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia realizacji zadania o 15 dni w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia dostaw nie z winy Wykonawcy. Termin związania ofertą 30 dni.
Rozliczenie dostawy nastąpi jednorazowo po zrealizowaniu zadania, zatwierdzeniu protokołu odbioru
i dostarczeniu faktury.
-
Miejsce realizacji dostawy
Zespół Szkół w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce.
-
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać pocztą internetową na adres skrzynki ePUAP lub
zsgorzyce@wp.pl do dnia 2025-07-02 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 222 ustawy PZP.
Informacja o skrzynce ePUAP
Pełna nazwa podmiotu: Zespół Szkół w Gorzycach im. por. Józefa Sarny
Identyfikator w ePUAP: "ZSGorzyce"
NIP: 8671875623
REGON: 000037210
-
Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 2.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanego w ofercie sprzętu charakteryzując go poprzez wskazanie na konkretny wyrób tj. producent, model oferowanego urządzenia, dostawcę poprawek RTK/RTN (jeśli są oferowane).
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami/kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) w postaci
opisu technicznego oferowanego sprzętu oraz serwisu poprawek RTK/RTN (jeśli są oferowane) wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w OPZ.
Oferta składana powinna być drogą elektroniczną na formularzu powinna, zapisana w formacie pdf i podpisana podpisem elektronicznym lub opatrzona znakiem graficznym w postaci pieczątki instytucji, pieczątki imiennej z podpisem. Ofertę wraz z innymi załącznikami należy spakować do pliku zip, opatrzyć hasłem i przesłać na wskazany adres ePUAP lub
zsgorzyce@wp.pl . Plik zip powinien być opisany jako: „Oferta na zakup dronów firma …..(
wpisać nazwę oferenta). Hasło do pliku zip należy przesłać na adres:
jaugustynowicz@zsgorzyce.edu.pl z dopiskiem „hasło do pliku ….. wysłanego przez …..”
-
Kryterium wyboru oferty
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Nr |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
60 % |
2 |
Dostęp do komercyjnego serwisu poprawek RTK/RTN |
20 % |
3 |
Okres trwania gwarancji |
20 % |
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium |
Wzór |
1 |
Cena
Liczba punktów = (Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie |
2 |
Dostęp do komercyjnego serwisu poprawek RTK/RTN
Liczba punktów:
gdzie:
100 pkt. -36 m-cy nieograniczonego dostępu do serwisu poprawek RTK/RTN w postaci subskrypcji
75 pkt. - od 25 do 35 m-cy nieograniczonego dostępu do serwisu poprawek RTK/RTN w postaci subskrypcji
50 pkt. - od 13 do 24 m-cy nieograniczonego dostępu do serwisu poprawek RTK/RTN w postaci subskrypcji
25 pkt. - 12 m-cy nieograniczonego dostępu do serwisu poprawek RTK/RTN w postaci subskrypcji
0 pkt. - brak dostępu do komercyjnego serwisu poprawek RTK/RTN |
3 |
Okres trwania gwarancji
Liczba punktów:
gdzie:
100 pkt. – gwarancja od 30 do 36 miesięcy
50 pkt. – gwarancja od 24 do 30 miesięcy
0 pkt. – gwarancja 24 miesiące |
-
Okres gwarancji i zabezpieczenie
Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy.
-
Załączniki
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 – wzór umowy
ZATWIERDZAM
Dyrektor Zespołu Szkół w Gorzycach
Otrzymują:
-
a/a
-
bip szkoły
-
sklep@pomiarydronem.pl
-
sklep@megadron.pl
-
mwywial@tpi.com.pl
W dniu 26.06.2025 wpłynęło do Zamawiającego następujące pytanie:
W nawiązaniu do powyższego ogłoszenia na „Zakup dronów szkoleniowych” z dnia 26.06.2025, Znak sprawy :ZS.01.04.2025 zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie treści SWZ. Poniżej zamieszczamy listę pytań.
1.
Czy Zamawiający dopuszcza zmianę parametru „praca urządzenia w zakresie temperatur nie węższym niż: od -20°C do +50°C” dla:
o
drona nr 1 (Bezzałogowy Statek Powietrzny do realizacji nalotów fotogrametrycznych),
o
oraz drona nr 2 (Bezzałogowy Statek Powietrzny do inspekcji termowizyjnych)
na bardziej dostępny na rynku zakres: „praca urządzenia w zakresie temperatur nie węższym niż: od -10°C do +40°C”?
Uzasadnienie:
Zakres temperatur od -10°C do +40°C obejmuje realne warunki użytkowania w większości obszarów Polski przez cały rok szkolny, z wyłączeniem skrajnie ekstremalnych warunków atmosferycznych, w których i tak prowadzenie lotów szkoleniowych lub inspekcyjnych jest niewskazane z powodów bezpieczeństwa.
Dopuszczenie tej zmiany pozwoli szerszemu gronu producentów i dostawców wziąć udział w postępowaniu, bez uszczerbku dla jakości czy funkcjonalności sprzętu, a jednocześnie może wpłynąć na zwiększenie konkurencyjności ofert i uzyskanie korzystniejszych cen.
ODPOWIEDŹ
Zamawiający zgadza się z sugestią i zmnienia minimalny zakres temperaturowy pracy dla dronów z -20 do +50 na zakres -10 do +40
Picmo z pytaniem stanowi załącznik do postępowania.
Zamawiający podwiesił porawione dokumenty z uwzględnieniem zmian. W związku z powyższym Zamawiający wydłuża także termin składania ofert z 02.07.2025 godz.10:00 na termin 04.07.2025 godz. 10:00.